bazı şeyler : 268-272 ronaldo için sahaya atlayan berat'ın babası konuştu! - kıyılar mutedil açıklar kaba dalgalı

bazı şeyler : 268-272 ronaldo için sahaya atlayan berat'ın babası konuştu!



268-presumed innocent :
dram, suç, gizem, gerilim seviyorsan bu dizi tam senlik ibrahim! ama ve lakin her güzelin olduğu gibi bunun da bir kusuru var. yeni başlayan bir dizi ve şimdilik üç bölümü yayınlandı bu apple tv dizisinin. şayet ben her yeni bölüm için bir hafta bekleyemem birader dersen favoriye ekle. demlensin. beş hafta sonra hap gibi hepsini yutarsın. çünkü ve zira; bölüm sonlarını öyle bir yerde bitiriyorlar ki vicdansızlar! öyle bir yerde.. 
binaenaleyh, aga ben sabırsızım, yedi aylığım, imkanı yok bekleyemem diyenler şimdi başlamasın. az ötede oynasın! ama ben sevdim müdür. çok sevdim. üstelik hafta hafta izlemek beni bozmuyor. tıpkı dark matter gibi ilmek ilmek izliyorum. hem böylece her platformda muzdarip olduğum sabrımı geliştiriyorum. rabbim diyorum; olmayana da versin. amin.
.
269 - yaya önceliği genlerimize ters amirim! : 
dün akşam bir reklam gördüm. yaya önceliğini anlatan. yolun iki yanındaki arkadaştan arabada olanı karşı kaldırımdakini çağırıyor. "gelsene oğlum" diyor. "korkma yaya önceliği var. sen adımı atar atmaz duracak arabalar" diyor. sanki belçika'dan, almanya'dan bahseder gibi. oysa vızır vızır giden araçlar bildiğin 34 plakalar. arkadaşı da benim gibi inanmıyor duracaklarına.
"beni mi öldüreceksin?" diyor.
arabadaki iniyor aşağıya, yaya geçidine çıkıyor. iki taraftan gelen arabalar gerçekten (film icabı) duruyor. "bak gördün mü? hadi geçelim" diyor şimdi. ama beriki hala benim kafada. "emin misin?" diyor. çünkü burası türkiye. çünkü kimse kural mural takmıyor. çünkü kuralı uygularsa kendini APTAL, ENAYİ addediyor. o yüzden maganda olmayı "aptal "olmaya yeğliyor.
sen bırak kaldırımına adım atmayı senin gözünden, bakışından yaya geçidine çıkacağını anladığın an gaza basıyorlar. tıpkı sen adam gibi sol şerite geçme sinyali verince 5 araçlık mesafeden gazı kökleyip sola geçmene imkan tanımayan yaratıklar gibi. son tahlilde yaya önceliği genlerimize aykırı amirim! kırmızıda boğa kesilen adamı yaya geçidi mi durduracak allasen!
.
270 - acil durumda camı kırınız : 
linkedin : profesyonellerin facebook'u
facebook : 65+ sosyalleşme mekanı
twitter-X : kusma kabı
instagram : mutluluğun resmi!
.
271- şans, kısmet, nasip yuvarlak top vs:
sevdiğini en çok hırpalayan milletler sıralamasında birinci olur muyuz bilmem ama dereceye gireceğimizi düşünüyorum. en kötü mansiyon yahut jüri özel ödülü falan alırız.
uzatmayacağım.
malum bu gece “bizim çocukların” ikinci tura çıkma mücadelesi var.
rabbim diyorum cristiano ronaldo ile öz çekim yapma fırsatı bulan berat şansı versin. yenilmeden üst tura çıkalım. evet böyle.
.
272 - şeytanın avukatı : filminde al pacino dayının dediğinin aksine ;
 "kibir en sevmediğim günahtır!"
bunu niye yazdım?
bu blogun dikkatli ve uzun süreli okurları son 2 yazıdır yorumların yine yeniden ve bin birinci defa açıldığını görmüşlerdir. ve yine çok iyi biliyorlar ki görülen lüzum üzerine tekrar kapatılabilir. ama ve lakin bu kez farklı bir şey deneyeceğim.
çok gerekmedikçe, "lüzumlu" bir soru sorulmadıkça yorumlara cevap vermeyeceğim. şimdiden söyleyeyim de sonra şey olmasın! evet biliyorum, belki bu beni kibirli, kendini beğenmiş, big nose, cool, dış kapının dış mandalı, hede hödö gösterebilir. ama değil valla değil. bi'tanısanız siz de seversiniz! 
en akıllı telefonlarınızda seviyorum sizi..
.
görsel : ntv.com.tr
.