12-günlükçü - kıyılar mutedil açıklar kaba dalgalı

12-günlükçü

 kozyatağı carrefour. yemek katındayım

önceden tecrübeliydim 12 olmadan aldım, bitirdim yemeği. on ikiyi biraz geçince çünkü fastfoodçuların önünde yeni çıkacak iphone kuyruğu gibi sıra oluşuyor.
...
aşağıda bir kadın. bir mağaza çalışanı. kıyafetinden ne iş yaptığını anlamaya çalışıyorum. başında beyaz bir şey var. şapkaya benziyor. ahçılarınkine benziyor ama ikisi de değil. öğle paydosunda gibi.
yakın gözlüğü var. gümüş renkli telden. gözlük kabı beyaz, masada.
boynunda mavi bir şal. turkuaz mavisi.
benim dikkatimi çeken.
önündeki deftere bir şeyler yazıyor olmadı.
günlük sandım önce çünkü yarım sayfa falan yazdı. sonra başka sayfaları açtı.
sanki hesap yapıyor gibi. defterin arasından bir kağıt çıkardı. Biraz onla uğraştı. yazdı çizdi. defterin arasına geri koydu 
bir kaç sayfa çevirdi. baktı. defteri kapattı.
telefonuyla uğraşmaya başladı...

benim de canım acayip çay istedi.
kadını günlüğü ve dertleriyle baş başa bırakıp iki blok ötedeki çaycıya doğru hareketlendim..