49-döngü - kıyılar mutedil açıklar kaba dalgalı

49-döngü


yine, yeni bir gün. yeni bir hafta. hatta yeni hayat. görüntü böyle. sıcaklık şehirde beş, yükseklerde üç derece. ama gerçek asla öyle değil sevgilim. aslında süregelen hep aynı telaşlar. aynı bıkkınlıklar. aynı ulaşılması güç hayaller. sanki aynı rüyayı yahut aynı günü tekrar ve tekrar yaşadığım bir bilim kurgunun içindeyim kaç zamandır. yine erkenden geldim işe. güvenlik cihangir’e takıldım, “ne olacak bu fenerin hali” diyerek. sonra her zamanki gibi 21 basamak çıkıp çay suyunu koydum. takvimden bir güne daha çarpı attım. radyoyu açtım. maillerime baktım. önemli bir posta yoktu. çay demlenene kadar gözlerimi kapatıp radyodaki şarkıyı dinleyeceğim şimdi. seni de düşüneceğim. seni zaten hep... doğu ekspresindeki olası halimizi. bir adanın etrafında bisikletle turladığımızı. beraber tanju okan dinlediğimizi.. sonra.
sonrası yok işte.
yarın diyorum yine aynı şeyleri yapacağım.
.