merhamet hikayeleri-I lanthimos’un en iyi filmi değil ama.. - kıyılar mutedil açıklar kaba dalgalı

merhamet hikayeleri-I lanthimos’un en iyi filmi değil ama..




kadıköy’de sinemaya gelmeyeli epey olmuş. hatta sinemaya en son geçen yılın ekiminde gitmişim. 
sinema girişinde filmlere bakıp tercih yapmakta zorlanırken elinde bastonu, çok şeker, seksenlik bir teyzem teklifsiz tekinsiz ama çok tatlı bir biçimde hemencecik özet geçti bana. 




ben sean penn’li newyork’ta bir gece’yi düşünürken teyzemin akustik yorumuyla risk almak istemeyip yorgos lanthimos’a kırdım dümeni.
çünkü şeker teyzem; newyork’ta bir gece herkese hitap etmeyebilir kuzum dedi. devam edip bir tiyatro gibi düşünün, diyalog üzerine bir film deyince peki merhamet hikayeleri nasıl sorusu çıktı ağzımdan. bilge ve şeker teyzemin cevabı namluya sürülmüş mermi gibi hazır ve nazırdı;
lanthimos’un en iyi filmi değil ama .. dedi.
kısa bir sessizlik oldu. ve sonra devam etti;
idare eder.
teşekkür edip iyi günler dileklerimle yolcu ettim tatlı teyzemi. ve hemen aşağıya inip merhamet hikayeleribe bilet aldım. 
bakalım nasıl olacak?
.