kaplumbağa - kıyılar mutedil açıklar kaba dalgalı

kaplumbağa




ağzı olan konuşuyor. olmayan da konuşuyor sevgili ibrahim. istanbul boşaldı diyorlar. oysa boş mu dolu mu bilen yok. eskiden beş yılda bir pazar eve hapsederlerdi bizi. nüfus sayımı yaparlardı. ilk olarak elli beş milyonu hatırlıyorum dillere pelesenk olan. sonra yetmiş milyon dediler bir gece ansızın. nihayet ve şimdi seksen beş milyon diyorlar. hatta iki yüz, üç yüz milyonu kaldırır diyorlar bu bereketli topraklar. ama ağaç kalmıyor. ormanlar yok oluyor. orhan kemal yaşasaydı ne derdi buna bilmiyorum. ben balkonda papatya falı açıyorum. tarihin en sıcak haziran günlerinde. çok şey yapasım  var. ama sıcağı hissedince kabuğuna çekilmiş kamplumbağa gibi oluyorum.  bir gölgeye sığınıyorum. ne yapacağımı bilmiyorum. istanbul çok boş diyorlar?.
.

Yorum Gönder

0 Yorumlar