3. mektup - kıyılar mutedil açıklar kaba dalgalı

3. mektup

bu sabah.
dünya soğuk. üşüyor ellerim.

biraz model. biraz birhan keskin.
sevgilim.
sensiz. çok uzun aralık günleri.

bana özlemin integrali, türevi, limiti.
sana sevdanın akrostişi.

sana çalıkuşu. sana araba sevdası. sana huzur.
bana çalışmadığım kısımdan hep sorular.

düşünüyorum. kuşlar uçuyor. ve arılar. 
ama kelebek yok diyorum.
mevsimden habersiz.
sevgilim. 
sensiz. hayat çok uzun.

geçmiş gün. doktor bel ağrıma fizik tedavi verdi. oysa benim tek ilacım sensin. bunu ikimizde biliyoruz. bir doktor bilmiyor.

senin de bilmediklerin var elbet.
misal seni özlemenin dışında işe gidip eve dönüyorum. daha önce yapmadığım şeyleri yapıyorum.
iki etimeğin arasına mesela. hem zeytin ezmesi hem krem peynir sürüyorum. 
bugün market alışverişinde bon jovi çalarken istedim bunu yapmayı.

bak ama hâlâ ıslak hamburger yemedim. ve kızarmış dondurma. söz verdim. yapacağım. 
yaparım bilirsin!

yalnız şu özlemek fiiliyatının yürekteki tahribatını nasıl yapacağız. onu bilemiyorum cinaslı kafiyem.
işte onu bilemiyorum.

fatma turgut - ilkbaharda kıyamet