oniki ekim - kıyılar mutedil açıklar kaba dalgalı

oniki ekim

son bir saattir veya bir hafta yahut bir aydır düşündüklerimi düşündüğümde düşünmek istemiyorum lakin yapamıyorum nefes alıyorum fakat veremiyorum ya da tam tersi veriyorum ama alamıyorum çünkü ve zira öyle bir kızgın elektrik ki bu bünyede biriken bir sonbahar sabahı özgürlük parkının kızıl-toprak'ına akıtılası hem zaten birbirimizi kandırmanın da manası yok sevgilim dürüst olalım sence de dünyada yeterince yalan, kan ve gözyaşı yok mu demem o ki; dürüst olalım sadece canlarımızı yemeye gerek yok bütün olumsuzluklara don kişot olamayız buna ne senin ne benim ne de cervantes'in gücü yeter peşinen söyleyeyim pollyanna da olmaz bizden en iyi ihtimal birer pinokyo oluruz bu sahte mutluluk ve dahi kibarlık oyunlarıyla ortam siyasetçiliğiyle yaşam taklitçiliğiyle ama ve neyse ki şarkılar var hâlâ güzel şarkılar da olmasa nic olurdu halımız ki aslında kendime güveniyorum lakin kızamıyorum yine de bir şeyler söylemek istiyorum kendimi alıp karşıma hani böyle babacan bir nasihat vermek gibi çok iyi bildiğim şeyler hatırına belki biraz gölgelerin gücüne adına lakin ve asla veryansın değil de sevgiden doğan kavurucu bir sitem adına mesela varlığımın varlığına armağan olduğu serin bir akşamüstü ılık bir bahar sonu gibi ama ve mesela son zamanlarda küstüğüm dağ gibi insanların bundan haberi olsa korkarım rüzgar eskisinden çok daha deli eser ortaköy'de tsunami dolmabahçe'de gol olur galata'ya leylekler sarayburnu'na leylaklar dadanır bit pazarına kar istiklal'e nur yağar mayalar haklı çıkar esteban kral andersen'den masallar gerçek olur bununla da kalmaz dahi anlamındaki de ve da ekleri kıymete biner devrik cümleler karaborsaya düşer ismin halleri önce halsiz düşer sonra yatalak olurlar bundan rahatsız olan genç noktalama işaretleri huysuzlanıp içeride kargaşa çıkarırlar huzur ve güven ortamını bir türlü tesis edemeyen türk dil kurumu çaresiz konkordato ilan eder olaylar öyle gelişigüzel ve başıboş gelişir ki sıfır beş ince uçlu kalemler otomatik olma özelliklerinin verdiği avantajla dünyayı ele geçirirler eli kalem ve klavye tutan herkes gibi beni de devasa kalem kutularının içine hapsederler ki ceza olarak ilkokul kâbusum pembe fişleri heceletirlerken uyanırım kan ve ter içinde hemen yanıbaşımda duran kareli not defterime koyu kahverengi tam otomatik sıfır beş kalemimle rüyaymış sadece bir rüya yazarım.
.