aysel git başımdan - kıyılar mutedil açıklar kaba dalgalı

aysel git başımdan

kimi bahar geldi dedi bugün, kimi yaz 
öğle sonrası açan güneşe aldanarak 
oysa bana sorarsan gelen sadece mayıs
düşündüm de geçen sene tam da bu vakitler iyi değildim ama güzeldim!
hem hatırlıyorum dün gibi.
evet evet eski yazılara bakmaya gerek yok 
misal şu an yanı başımda duran tomris uyar'ın gündökümü vardı yine.
ve barbaros bulvarından beşiktaş'a inerken türlü düşünceler kafamda.
hafız aramıştı, takma kafana demişti
ama takıyordum.
sonra marmara denizi. bir adet vapur kenarı ve yanında nefis bir de rüzgar.
ve özgür kuşlar.
ve tabi ki o kadın. yeşil gözlü, parlement mavili kadın. 
ben beynimi, o ise tırnaklarını kemiriyordu.
iyi değildim ama güzeldim.
peki ya şimdi?
şimdi de!
hem bana sorarsan sevgilim gelen sadece mayıs.