yağmur - kıyılar mutedil açıklar kaba dalgalı

yağmur



bu sabah yağmur var istanbul'da. tıpkı şarkıdaki gibi. evet. anne sözü dinler gibi. ne güzel. çalıştığım ofis istasyona bakıyor. yağmur tık tık cama vuruyor. trenler geçiyor bir bir. o trenlerden birinde olmak istiyorum şimdi. uzaklara çok uzaklara gitmek istiyorum. ama şimdiki gibi yağmur yağsın giderken. hatta kar yağsın istiyorum. seviyorum böyle havaları. yağmurlar başlamadan önce hava kararır, şöyle bir kapanır ardından da bulutlanır ya. sonrasında biliyorsun ki yağmur gelecek. işte o anları çok seviyorum. misal adalar daha bir albenili gözüküyor gözüme o zaman. şarkılar daha bir içten geliyor kulağıma. ya yolculuk yapmalıyım böyle havalarda ya da sıcak bir mekanda pencereden seyretmeliyim yağmuru. tatlı bir hüznün yanında garip de bir mutluluk veriyor yağmurlu havalar bana. ve biliyorsun artık. 
seviyorum yağmurlu havaları.
.