bir doğum günü için çalgılı şiir* - kıyılar mutedil açıklar kaba dalgalı

bir doğum günü için çalgılı şiir*

eski, menteşeleri titreyen mavi bir magirusta
çığ gibi akıyoruz gecenin siyahına
hepi topu dört yolcu, bir de şoför ibrahim
-torpidoda adı yazıyor ordan biliyorum-
saat on dokuza biraz var 
telefonumda radyo voyage’dan aparma bir müzik
ama nasıl güzel, nasıl duygulu
açık penceremden yüzümü okşayan sonbahar rüzgarının coşkusu
içimde biraz hüzün. biraz neşe
biraz sen. biraz ben
ama en çok yeni yaşım var
biliyorsun
bugün benim doğum günüm 
bildiğin halde susuyorsun?
bugün diyorum yeni yaşım otuz dokuz
kutlu ve mutlu olsun!
ama en çok da sağlıklı olsun
devrik cümleden yapılma bu şiYir de senin olsun
hem üstad'ın dediği gibi
benim değildir artık o ve bir kopyası yoktur*
.
2017 çemberlitaş, 
yirmiyediekim cuma
.
* edip cansever
.