erken - kıyılar mutedil açıklar kaba dalgalı

erken

işten erken çıkılan kış günlerini seviyorum. hele bir de kar yağmışsa. candan erçetin'i daha çok seviyorum. trafik olmuyor. kalabalık yok. her yerde kar var. buz gibi soğuktan sıcacık bir araca yahut mekana girmenin hazzı sonra. kartopu oynayan çocuklar. kardan adam yapan koca koca adamlar. genzi yakan soğuk ama temiz havayı solumak. eldiveni çıkarıp çıplak elle kar sıkma isteği gibi küçük sevinçler. hep böyle havalarda. uzun bir yolculuğa çıkmak istiyorum. elbet çocukluğumu da özlüyorum. çok özlüyorum. ama öyle böyle değil. bildiğin gibi değil. bilmediğin gibi hiç değil. böyle havalarda. elimden tutmanı istiyorum. karlı ve ağaçlı bir yoldan beni çocukluğuma götürmeni düşlüyorum. böyle havalarda. işten çok geç çıkıyorum. üşüyorum. ellerimi hissetmiyorum. kelimelerin sıcaklığına sığınıyorum. hasretin kör karanlığında. şarkıların insafına teslim oluyorum. böyle havalarda. geleceğini ümit ediyorum.
.