bazı şeyler: 12 - 15 istemek yetmiyor bazen - kıyılar mutedil açıklar kaba dalgalı

bazı şeyler: 12 - 15 istemek yetmiyor bazen

12sanırım herkesin, gelmeyeceğini bildiği ama yine de umutla beklediği bir güzel adamı, bir güzel kadını var. elbet benim de var. hatta bazen rüyalarımda görüyorum. tabi ki yüzünü değil. kime, neye benzediğini bilmiyorum. ama çok güzel bir kadın olduğunu biliyorum. konuşuyoruz. belki saatlerce, belki günlerce, belki beş, on saniye. tam zamanını kestiremiyorum. rüyadayız sonuçta. sabah uyandığımda da tüm konuştuklarımızı unutuyorum. fakat o’nun, o oluğunu biliyorum. gülümsüyorum.*
.
13- fark ettim ki; yazı, yalnızlığımı alıyor koynuna. güneş, umudumu arttırıyor .müzik ise yitik ruhumu doyuruyor. evet böyle.

.

14- dün akşam, yağmur sonrası apartman önünde bir sürü salyangoz gördüm. resimlerini çekmekle onları bir kenara çekmek arasında kaldım. ama ikisini de yapmadım.

belki bu akşam tekrar görürsem...



15-şu bulutları görünce şair olmak istiyor insan. kuşları görünce uçmak istiyor falan. lakin istemek yetmiyor bazen.
.
son çalan şarkınight bird-mad world
.
*mutlu tesadüfler bloguna yazdığım yorumdan...