mona mona - kıyılar mutedil açıklar kaba dalgalı

mona mona

yeni bir şarkı buldum. onu dinliyorum sabahtan beri. bu kaçıncı tekrarı bilmiyorum. bir yandan şekersiz, sütlü kahve içiyorum. yanında çikolata ve bazen petibör. arada pencereyi açıyorum. havadaki kar kokusunu içime, ta içime çekiyorum. sonra bir yudum daha kahve. şarkı zaten hücrelerimde. hepsi ama kuru bir alışkanlıktan ibaret. petibör dahil. şarkılar hariç..
.
rüzgar soğuk ama öyle güzel esiyor ki. kayıtsız kalamıyorum. pencereden yolu izliyorum. minibüsler, otomobiller geçiyor en çok. otobüsler daha az geçiyor. ama ben en çok otobüsleri seviyorum. uzun yola giden. dönüşsüz,  sadece gidişi olan. nereye gittiği belli olmayan. uzak umutlara götüren. hayallere dalıyorum. nereye gittiği belli olmayan kırk beş kişilik bir otobüste cam kenarındayım. uykum yok. başımı soğuk cama dayayıp düşüncelerimle gidiyorum gözlerim kapalı. yaşlı adam beliriyor bir anda hayalimde ; " iki ihtimalin var evlat demişti. sadece iki ihtimal..."
.

bonga kuenda - mona ki ngi
.