inanmazsan git bekir amcaya sor - kıyılar mutedil açıklar kaba dalgalı

inanmazsan git bekir amcaya sor

sabahları artık beynimde dolanıp duran şarkılarla uyanıyorum. üstelik daha önce hiç söylemediğim, dilime dolamadığım türküler de var içlerinde. ama ve en çok ahh şu papatya falları dinmek bilmeyen ezberimdeki.  rüyalarım zaten karmakarışık ve haddinden fazla. öyle ki ve ancak sabaha karşı beş gibi gördüğüm rüyanın son karesi ile zihnime gecekondu kuran şarkının kafiyesini hatırlıyorum bir tek.
seviyor, sevmiyor

seviyor, sevmiyor
sapını da sayarsam seviyor çıkıyor....
....
ve sonunda bu sabah ağzımdaki baklayı çıkartıp genel müdüre sundum istifamı. ssk hastanesindeki gibi bir ay sonraya gün verdiler. bir ay sonra çıkabilirim işten. çıkmayabilirim de. ama yok bu sefer kesin dedim. kesin ayrılıyorum. lakin kafam karışık. karıştırdılar. her şey karışık. kalbim zaten karışık.

bazen işte taşıyamıyorum hiç bir yükü. ağır geliyor yaşamak. 
düşününce günler kısa, hayat yeterince uzun geliyor sevgilim.
yinede ve ama sanma ki; vaziyet hep böyle koyu laci siyaha yakın.
güzel ve umutlu şeyler de var. 
misal hâlâ her gün yeni bir header fotosu koymayı seviyorum bloga. ve dara düşünce çalakalem yazmayı. keza bomboş otobanda otomatiğe ve müziğe bağlanıp sağı solu izlemeyi de seviyorum, püfür püfür bir vapurun yan tarafında oturup rüzgarın ve tuzlu suyun yüzümü okşamasını da.   hatta önümüzdeki işsizlik günleri için planlar yapmayı da seviyorum..
lakin sabah uyandığımda kafamdan geçenler tam olarak bunlar değildi .
ama olsun, sapını da sayarsam seviyor çıkıyor nasılsa..
.