körfezden notlar 2013-4 - kıyılar mutedil açıklar kaba dalgalı

körfezden notlar 2013-4

1- bu sahil beldesinde ilk dikkatimi ceken seyyarlarin olaganüstü kibar dili. -evett simit ister misiniz efeendimm, soguk suu efendimm, süt mısır alir miydiniz efendimm.. hepsine eyvallah da cikolatali simit ne ibrahim. sonra kasarli, domatesli. simit dedigin susamli olur. cay demli, kahve az şekerli. öyle yani..

2- plaja sabah dokuzdan once aksam onsekizden sonra inen insanlari ayri seviyorum. en asil yalnizligin ve sakinligin şövalyeleri onlar, biliyorum.

3- aksamlari çopleri çıkaran erkekler konteynere üc adim kala basket seklinde ve %80 basari ile atarken kadinlar daha garantici olup konteynerın dibine kadar gelip smac yapiyorlar ibrahim.

4- kent , köy , sahil kasabasi farketmiyor. alisveris listesinin %90'nini kasaya birakip tek tük alisveris yapmaya devam eden ablalar hala yasiyorlar. hemen bitmeli!

5- kumsalın en sık kullanilan cümleleri sirasiyla;

- su soguk mu?
-ayy suu çok guzelll
-birden gir yoksa cok üşürsün.
-korkma ben varim
-ooo sen bayagi yuzuyorsun bilader

6- günbatimi, rüzgar, imany bi harika. mangal kokusu, çocuk zırıltısı fena. çok fena.

7- ama bazi kadinlar öyle guzel gülüyorlar ki buraya yazmadan edemiyorum.