trip - kıyılar mutedil açıklar kaba dalgalı

trip

otobüs soforuyle şurdan gecer mi,  burdan gider mi diye adeta pazarlik yapan yurdum insanlari var benim guzel memleketimde. elbet o kadar gorgusuz , despot degiliz az buçuk anlayis sahibiyiz
lakin bir iki uc yetmez dort bes alti olur eyvallah der geceriz. ama kirkdokuz duragin otuzsekizinde bu pazarlik olunca insanin cani sıkılıyor. bi siktir git cay koy hanimabla beyamca bakisi atiyorum o yüzden bu pazarlıkçılara. yalan yok simdi.
cunku soforun hemen arkasindayim. camide abdesti kacacak imamin yedekleyicisi gibi yahut kalp krizi geciren pilotun yerini alacak holivud kahramani olmak arasinda gel-gitler yasiyorum bu pozisyonda. bir yandan cok usuyorum. klima cok sogutuyor cunku ve kaptana şu klimayı biraz kıs ya da kapat diyemiyorum erkeklige bok surdurmemek adina. zaten canım sıkkın. sevgilisinden ayrılmış göksel gibiyim. hincimi selalecayirindan gecer mi sofeer beg diyen kadindan cikariyorum ben de... geçmez amk geçmez işte...