yalnızlık ömür boyu - kıyılar mutedil açıklar kaba dalgalı

yalnızlık ömür boyu

mazhar fuat özkan'ın sesi inşaat işçilerinin kardığı harcın sesine karışıyor. sıcak yine. ama dürüst olalım. temmuza nazaran daha iyice şimdi. kapı ve pencere bu yüzden ardına kadar açık. dört gündür klimayı açmıyorum. ve yapmadığım bir sürü şey var. canım çok sıkılıyor çünkü. umursamaz gibi davranıyorum. televizyonu açıp radyo dinliyorum. en çok radyo eksen. bazen joy türk. uyumak istediğimde ise radyo voyage dinliyorum.
kitap okuyamıyorum hâlâ. film de izleyemiyorum. okuyup izlemek istediklerimi not almakla yetiniyorum şimdilik. an geliyor yapılması gereken onlarca şey sıralıyorum aklımdan bir bir. hepsini karıştırıp birbirine, unutuyorum sonra. iyi gelir diye bulmaca çözüyorum. kare bulmaca. fakat soldan sağa onbirinci soruda ondan da sıkılıyorum. en fazla onbeşinci soruya kadar gelebildim şimdiye kadar. yukarıdan aşağılar da farklı değil. daha kötü hatta. sekizinci soruda pes ediyorum.
beklediğim biri veya bir şey yok artık. sadece zaman hızlıca akıp geçsin ve varacağı yere varsın istiyorum..... nasılsa çağırdıkları mülakata gitmiyorum diye artık iş ilanlarına da bakmıyorum. yaz aylarını sevmezdim lakin 2012 yazı gelmiş, geçmiş ve gelmesi beklenen tüm yazları şimdiden siyaha bürüdü bile. nefret ediyorum artık mevsimden. denizmiş kummuş güneşmiş, hepsine aloha. bana bi tek sonbaharımı verin gerisi sizin olsun. zira yaz geldi mi ota boka tadilat yaptıran emekli apartman yöneticileri yüzünden rüyalarım matkap ve bilimum inşaat gereçlerinin sesleri ile dolu artık. darbeli , darbesiz. ve vıcık vıcık nem dolu gecelerin hatırası silinmedi daha. üstüne bir de yaz hastalığı. karnımda sıcak su torbası, kanguru gibi dolaşıyorum iki gündür evin içinde. karın ağrısına iyi geldiğini duymuştum. doğruymuş. hafifledi sanki biraz.
yazmıyorsun dediler. ne yazıp, ne anlatayım? kendimden başka bildiğim, anlatacak bir şeyim yok ki. hiç bir zaman iyi bir fıkra anlatıcısı olamadım. zaten dinlediğim en güzel fıkraları hep saniyesinde unuttum. hikaye de anlatamam. bir ben varım. benden hem içeru hem dışarı. hepsi bu.

.
mfö - yalnızlık ömür boyu
.