somethings-13 / sık sorulmayan sorular - kıyılar mutedil açıklar kaba dalgalı

somethings-13 / sık sorulmayan sorular

8- sanırım the barker band; I dont wanna remember diyordu. otobandaydım. nerden esti bilmiyorum. hani şu bloglardaki mim dalgaları geldi aklıma. sahi n'oldu onlara, en mimli mimcilere?

2- cem-ali vardı eskiden. bir de oya-bora. ve sonra erdal-emel n'oldu kuzum sizlere?

10-niye yanında var olana, hak edene değil de uzaktakine, imkansıza meyleder insan? ya da ben yahut sen veya ol tugedır ?

7-merak ediyorum acaba tek dişi kalmış medeni avrupada da karşı şeritte kaza olunca bulunduğun şerit o kazayı seyredenler yüzünden kilitleniyor mu?

5- kel ölür sırma saçlı , kör ölür badem gözlü olur peki ya aşık ölünce n'olur?

1-etrafınızda evlenenlere bir bakın sizce de bir çoğu öss'de açıkta kalmamak için yanlış tercih yapan öğrencilere benzemiyor mu?

6- sence de aşkımız iki gözlüklünün öpüşme çabası mıydı gerçekten?

11-ama şu da var tabi üstad şeşen'in dillendirdiği ne güzel , yanılıyor muyum yoksam?
sana göre aşk laftan ibaret , bana göre hayatın anlamı
sen bu yolda böyle devam et, aşk layık olanda kalmalı.

9- egm bayram mesajı atmış. kemer takmak kendini güvene almaktır. egm kimdi ve benim araba kullandığımı nereden biliyordu?

3-hadi bi bok sanıp hayatı ciddiye alıyorum da blog denen oyuncağı ciddiye almak neden. ve çalakalem yazmak? ve niye?

4- ve yaşamak oyun değil mi sahiden?
.
ilhan şeşen - aşk layık olanda kalmalı