nowadays - kıyılar mutedil açıklar kaba dalgalı

nowadays

göksel dinlemeyi seviyorum çünkü* şarkılar benim yumuşak karnım, dinlerken helâk olsam da başbelası bir alışkanlık gibi vazgeçemiyorum, müptelayım evet* hem artık sezen aksu şarkısı gibiyiz, eski ve hüzünlü* öte yandan gündüz uyuyabilen insanları kıskanıyorum, çok kıskanıyorum* ben de gündüzleri uyuyabilmek istiyorum, hep uyumak istiyorum* hüzünlü bir şarkının içinde eriyip yiteceğim günü bekliyor gibiyim bu ağustos sıcağında* belki de bu yüzden rüyalarımda fransızca kurslarına gidiyorum* lakin okuyamıyorum , nadiren izliyorum, dinlemek ama en güzeli her vakit güzel şarkıları* yazmak desen aslanın ağzında, zira kelimelerim mütemadiyen eksik ve cümlelerim hep kırık dökük* lakin bende bi'aşk var* uzaklaşmak istiyorum* özlüyorum*
*
göksel - kıskanıyorum
.