bu sene kış çok sert geçecek diyorlar - kıyılar mutedil açıklar kaba dalgalı

bu sene kış çok sert geçecek diyorlar

su an tam altmisdokuz sayfasi ve kilometrelerce betimlemesiyle sayisiz paragrafi olan ahmet altan kitabini bitrebilirim ya da hic bir sey yapmadan malak gibi yatarak ve gozlerim tavanda oldugu halde tvnin radyosundan turkce sozlu hafifbir muzik dinleyebilirim yahut gecen cumartesinden sozu olup da cevizli borekle beni avutmaya calisan anneme ispanakli borek icin son derece duygu somurusu yapabilirim. ama ben n'yapiyorum?oturmus hayatimda ikinci kez telefondan blog yaziyorurm. yazmaliydim zira ve bilhassa o serseri ruhu ,o guzel 'seyi' yazmazsam bunca yillik aylakligima bunca zamandir yazdiklarima ihanet edecekmis gibi hissedecektim.bilmiyorum bu benim fikrim. yalan da soyluyor olabilirim.ama siz bilmiyorsunuz. hic kimsenin hic bir bok bildigi de yok aslinda. ama iste, o cok hos , cok kisa saclari, lila rengi sifir kol tisortu , sol omzundaki dovmesi ve o kendinden emin , elleri bol pantolonunun cebindeki serseri hallari olmasaydi yazmazdim bu yaziyi. yemin ederim yazmazdim doktor. bay c. gibi sessiz ve sinsice takildim hacioglunun yamacinda pesine. o kadar yakisikli adamin , o kadar guzel kadinin arasinda simal yildizi gibiydi. bu dunyadan olamazdi zati.zira bu dunyanin adam ve kadinlari ne kadar guzel olsalar da sirtlarinda dunyayi tasiyormus gibi kambur yuruyusleri, tum isleri ters gitmis gibi asik suratlari ve tabakhaneye yetisircesine telasli kosturmacalarinin yaninda o; rahatsiz etmeyen ozguveni dunya yikilsa umrum degil tavirlari ve kirmizi bez pabuclari yok mu? ahh dr. ahh..iste .... amma ve lakin haldun tanerin onune kadar surdu kisa askimiz.muhtemel sevgilisi ile bulustugunda kalabaligi yarip eminonu vapurunun boguren sireni olmak istedim lakin bunda da gec kalmistim.bekleyenler arasinda dorduncu aylakmisim. yilmadim bahariyeye vurdum ben de kendimi. Bir vakit ne mavi de ne kirmizi da bulabildigim kot pantolonu opera carsisinda arayacaktim.isimin zor oldugunu biliyordum. klasik dumduz acik mavi bir kottu aradigim. ilk girdigim dukkandan basladilar abi malbro yok samsun olur mu demeye.o yuzden sonrakilerde tedbirli davranip pesinen istedigimi tarif ettim. Abi o cok duz be.cikmiyor onlar artik. olsun ben de dumduz bir adamim zaten.bakmayin boyle genc gorundugume huysuz ve yasli bir adamim aslinda...hayatta inanmam dedi biri mavi kafa kagidini gosterince yelkenleri suya indirdi vaayy benjamin button abime demli bir cay kap dedi ciragina... hosttt dedik o kadar da degil .. uzatmadi mevzuya girdi...abi valla yok onlardan deyip istedigim renklerde baska modeller gosterdi. bi kere bunlar yirtik dedim hem degil bacagim kolum girmez bunlara diyerek usteledim.abi moda boyle simdi dedi.ben boyle modanin ic-drkn cayim geldi bu arada-icelim cayi icelim bu arada yan dukkanlara bak sen dedim. neyse tam istedigim gibi olmasa da klasik dum duz bir kotum oldu sonunda artik samsuna gidebilirdim.ben yokken iyi bakin zatiniza. terli terli su icmeyin cereyanda fazla kalmayin.linkleyecek sarkim yok lakin siz benim icin FD'den alev alev'i dinleyin..aloha turkiya ciao dunya....
.
fd- alev alev
.