limonlu çay - kıyılar mutedil açıklar kaba dalgalı

limonlu çay

bir kupa dolusu kahverengi sıvı. içinde minik bir dilim limon. ıhlamur-çay-limon-vitamin-çay- ıhlamur her zamankinden basık bir oda ve yine limonlu çay. ne çalışmak, ne de düşünmek istiyorum şimdi. sadece sessizlik.
sevdiğim ama uzun zamandır görüşemediğim güzel insan, bir film önerisine denk gelmiş ; ruh eşi (cafe de flore ) filmin ismi. c.r.a.z.y.'nin yönetmeninden. hem konusu hem yönetmeni ilgi alanımda olunca. araştırdım. film ekimi'nde gösterilecekmiş. biliyor musun sinema sinema diye atıp tutuyorum buralarda ama hayatımda hiç gitmedim film ekimi'ne ben. bu ilk olacak. hem belki film eşime yani ruh eşime de orada rastlarım. kim bilebilir ki? hayat sürprizleri, aşk tesadüfleri. hayal etmek de güzel. ne kaldı ki hem elimizde. diyorum ki film ekimi'ne gidelim limonlu çay içelim.