yazıyorum - kıyılar mutedil açıklar kaba dalgalı

yazıyorum

sabah erken sınavım vardı ama ben dün gece çalışmak ümidiyle geldiğim evde son samuray'ı izledim sonuna kadar. kaldı ki daha önce bir buçuk kez izlemişken ve izlediğim bir filmi ikinci kez izlemeyi sevmezken. oturdum sonuna kadar izledim. çok mükemmel bir film değil ama eski şogın günlerinden ve 7 samuray'dan kalma sevgi ile olsa gerek oturdum bi'daha izledim.
düşünme, hiç düşünme....

*

erenköy kız lisesinin 12 nolu sırasında oturan genç arkadaşım. masandaki açılmış kalem çöpü için senden özür dilerim. acele çıkmak zorunda kaldım. zaten sınav da çok iyi geçmedi. umarım beni affedersin... böyle bir de şarkı vardı sanırım.

*

akşam soğuk. trenin gelmesine dakikalar var. üşümemek için bir ileri bir geri hareket halinde herkes. gökyüzünde kuşlar yalnız değil bugün. gruplar halinde ve ahenkle uçuyorlar. lastik vücutlu su balerincileri geldi akılıma. lakin balerinler çalışılmış hareketleri sergilerken onlar ve onlarcası aynı anda ve çok kısa sürelerde hep beraber aynı yöne nasıl hareketler ediyorlar ilginç doğrusu. resmeylemeye çalıştım lakin cep telefonunun zoom zavazingosu yetmedi.
olduğu kadar artık.
.