böyle - kıyılar mutedil açıklar kaba dalgalı

böyle

sertab çok güzel bir şarkı söylüyor şimdi. sözleri bir kulağımdan girip ötekinden çıkıyor. o yüzden ismini bilemiyorum şarkının. iş için bile olsa daha önce gitmediğin bir şehre gitmek fikri güzel bence. ama uçaktan korktuğumu söylemiş miydim? daha önce defalarca binmeme rağmen ilk kez binecekmiş gibi hem. ama günü birlik gitmek işte. o sıkıcı biraz. tarihi ve turistik yerler varsa hani. hem çalış çalış nereye kadar. işimi sevmiyorum ama iş yerimi seviyorum galiba. bak işte şimdi de FD abi. ne güzel söylüyor be.. bunun sözlerini çok iyi biliyorum ama. ukalayım hatta. dipteyim ve sondayım bir de. ama güzel hayat, şarkılarla şiirlerle filmlerle yaşamak falan. güneş de çıkıyor ya arada. sonra deniz, kumsal, ay ışığı, yakamoz. bazen ahmak ıslatan bir yağmur, serseri bir rüzgar ya da baş döndüren bir koku. hem tadelle'nin bitteri güzel ama magnum'un bitterine de bakmak lazım tabi. güvercinler falan sonra. evet.
.
sertab - bu böyle