taslakta bekleyenler - kıyılar mutedil açıklar kaba dalgalı

taslakta bekleyenler

07.08.2010
benim kahramanım babamdı. peki ya senin?

23.10.2010
okuyor, izliyor, duyuyor hatta çok istiyor
fakat yazmaya eli gitmiyor bir türlü insanın
bazen ama.

29.10.2010
biliyor musun, 
günlerden en çok cumartesini severim. 
köylerden kadıköy'ü onu da cumartesi günleri daha çok. 
mevsimlerden ise kışı. 
ama ve tabi ki kadıköy'ün kış cumartesilerini hepsinden çok. 


04.11.2010

şimdi yüksekçe ve serince bir yere çıkayım ama mümkünse uçurum kenarı olsun. denize hakim bir de. sonra en ucuna gideyim ve avazım çıktığı kadar bağırayım da içimdeki denizin kabaran dalgaları mide boşluğumdan başlayıp ak ve karaciğerleri tavaf edip dalak ve böbrekleri kolaçan ettikten sonra kalbimden yukarı faranjit ve bademcikten ışık hızı ile çıksın ve aşağıdaki denize karışıp kaybolsun da geri aksetmesin istiyorum. 
evet böyle.


01.12.2010
gmail arşivimde others diye bir bölüm var. tıpkı lostun diğerleri gibi.


02.12.2010
merak ediyorum acaba benim hissettiklerimi o da hissediyor mu!

03.12.2010
çok konuşup az yazdığımı fark ettim yine.
az konuşup çok yazmalıyım.

04.12.2010
de ve da'ları ayrı yazma takıntım hala devam ediyor. herkeZ ve sohPet yazanlara ise hala gıcığım doktor.

07.12.2010
ti amo inverno!
.