ney zen - kıyılar mutedil açıklar kaba dalgalı

ney zen

ney dinler misin? sen de b12. ben diyeyim güneş” dedi. akla ve ruha iyi geliyormuş. zihni açarmış. hem yazma serüvenime de katkısı olurmuş.
.
normalde biraz inat, çokça titiz biriyimdir. her söyleneni hemen yapmam. önünü, ardını hesap etmeden, kolay-zor ayırmadan kafama yatmayan hiç bir işe girmem, hiç bir şeyi yapmam. ama bu sabah hiç düşünmeden, ofise girer girmez youtube’da ney dinletilerini açtım. öğlen oldu hala dinliyorum. bir yandan da çalakalem, geceden başlayıp devam eden yağmur gibi aralıksız yazdım. dört yıl önceki gibi değilim. bu kez daha kararlıyım. iki hikaye toparlayıp göndereceğim yarışmaya. kazanmak önemli değil demeyeceğim. lakin asıl önemli olan yıllardır kendi kendimi oyaladığım bu yazı serüveninin bir yere, bir duruma evriliyor olup olmadığını görmek.. belki diyorum bu yarışma dalgasına ayırdığım on-on iki tane öyküyü bir kitap haline getirmek ileride.
sonra...
sonrasını düşünmedim.
.
ama şimdi bu notu buraya bırakıp ney dinlemeye gidiyorum.

aralık 5, 2017 istanbul
sağanak yağmurlu.


.