13 Ağustos 2017 Pazar

sigara

bazen yannda "bi'sigara da bana versene" diyeceği birinin olmaması insanın fena. çok fena. hayır içmek için değil. öylesine üç beş laf etmek için. havadan, sudan. iyiden iyiye griye çalan şehirden. dengesiz yaz fırtınalarından. sinemadan, çayın deminden falan bahsetmek diyorum.
belki o zaman dağılırdı üzerimizdeki bu ölü toprağından hallice pazar sıkıntısı.
.
yine zarifoğlu okudum ben de sabah sabah. ondan önce ön ve arka pencereleri açtım. biraz cereyan yapsın diye. televizyonu zapladım bir kaç kanal. yakışıklı bir abi ve fit bir kadın ile egzersiz yaptım üç beş dakika. nostaljik bir kanal eski şarkıları çalarken çayı demledim. yukarı çıktım.
şimdi fransızca bir şarkı eşliğinde istanbul'a bakıyorum. benim ağzımın mı tadı yok, yoksa şehir mi çok kasvetli? bilemedim.
.
ama bazen ve gerçekten bir nefes sigara istiyor insan.
.