los lunes al sol - kıyılar mutedil açıklar kaba dalgalı

los lunes al sol


bazı pazartesiler, ki güneşli pazartesiler bahsettiğim sevgilim.
tek başına güneşlenilmez. mutlaka paylaşılmalı.
şunu demeye çalışıyorum.
sen, ben ve güneş. 
öğle vakti. bir vaya con dios şarkısında kaybolur gibi.
zamandan ve mekandan bağımsız.
işten güçten, gereksiz yaşam telaşından soyunmuş. 
demek istediğim sadece.
güneş, sen ve ben.
pi sayısının hakkını son virgülüne kadar vermiş gibi. yahut hem gidişin, hem sonucun doğru olduğu bir matematik problemi gibi. yanlışın olmadığı. olsa da doğruları götürmediği. güneşli bir pazartesi.
bilmem anlatabiliyor muyum?
ben, güneş ve sen.
her şeyi geride bırakıp sahil kasabasına yerleşmiş gibi. ya da bir üçgenin iç açıları toplamı gibi.
diyorum ki sevgilim.
ille de sen, sen ve sen.
güneşle ben zaten hazırız.
.