kuzguncuk - kıyılar mutedil açıklar kaba dalgalı

kuzguncuk

biz seninle güneşli bir kış günü deniz kenarında oturup konuşmadık hiç.
bir gün diyorum; denize sıfır oturalım.
konuşmasak da olur.
ellerimiz üşümesin yeter.

     kuzguncuk'ta bir evimiz olsun. 
sobalı.

tren rayları. bizatihi uzun tren yolculukları. avrupa sineması. rize turist çayı. kış güneşi. yalnız ve hüzünlü banklar. şarkılar. ve tabi ki kuşlar. 
hepsini sevdim.
ama senin kadar değil.

     kuzguncuk'ta bir anımız olsun.
biri açık, iki çaylı.

matematiği hiç sevmedim. nefret ettiğimce alay ettim. ahkam kestim işe yaramazlığıyla. halbuki matematik bildiğin hayat. bilemedin ikmale kaldığın. mezun olamayınca anlıyorsun oysa.
hayat ne güzel. 
şu satırları yazdığım mavi pilot kalem ne güzel. sen çok güzelsin..

     kuzguncuk'ta bir kızımız olsun. 
adı mısra'lı.