22 Mayıs 2016 Pazar

is not

ben sana kızgın değilim selcan. ama iyi de değilim
ben ölmeden önce bunu bilmelisin bence
bir şey daha var
bazı geceler rüyalarıma geliyorsun ama görünmüyorsun. 
bunu özellikle mi yapıyorsun?

bazı sabahlar kafamda çalan şarkıyla, kuş seslerini birbirine karıştırıyorum
kafamın içinde şakıyan yüzlerce kuş ve
son ses ferdi baba dinleyen patavatsız komşudan bahsediyorum
yine aptalca olduğunu düşündüğüm halde bazı şeyleri yapmaya devam ediyorum
mesela yaşamak gibi

bazı anlar var ki; hayata karşı, boş kaleye topu dokunsa fileleri havalandıracak golcü gibiyim
sonra kan-ter içinde gerçeğe uyanıyorum 
ne şampiyonluğa, ne de küme düşmemeye oynayan orta sıra takımları gibi
amaçsız, hedefsiz bir boşlukta salınırken
karaya oturmuşum
istanbul boğazına kılavuzsuz giren gemiler gibi
bir süre kendi imkanlarımla kurtulmaya çalıştığımı hatırlıyorum
sonra sen geldin
sonra sen gittin
ben iyi değilim selcan. ama sana kızgın da değilim