24 Şubat 2016 Çarşamba

24 şubat

                        

murathan mungan bir yazısında "hayattan kaçtım edebiyata sığındım. yazıyı evlat edindim, okurları akraba " diyordu.  
ben ne vakit hayattan kaçsam yazarken buluyorum kendimi. yazarak belki sorunlarım çözülmüyor ama en azından sıkıntım da artmıyor. misal daha geçen gün izlediğim bir filmde esas adamımız; "acını yaşa, hüznünü ve öfkeni yaşa. asla içine atma" diyordu. sanırım ben de içime atamadıklarımı yazıyorum.
.
şimdi bugün ve aslında her geçen gün daha bir sürünerek gidiyorum işe. bu sabah mesela bilerek geç gidiyorum. niye? yarım saat daha fazla uyumak için. fakat bir işe yaramadı. daha kötü oldu. arabayla gidecektim. korktum, uykulu uykulu bir yere girmekten. nasılsa geç kaldım, hiç olmazsa otobüste biraz daha uyurum dedim. uyuyamadım. şimdi bunları yazıyorum. lakin ilginç olan bu değil. sibel can.
nasıl oldu bilmiyorum ama kader isimli şarkısıyla müzik listeme girmiş.
kader diyor. sen bize nazik davranmadın diyor.
.
sibel can - kader
.