şebnem ferah'ın en iyi 20 şarkısı - kıyılar mutedil açıklar kaba dalgalı

şebnem ferah'ın en iyi 20 şarkısı

önce ben merhaba diyeceğim. sonra sen. belki de önce sen, sonra ben diyeceğim. bilemiyorum. hem önemli olan sırası değil katılmak, bunu biliyorsun sevgilim. daha ilk tanışmamızda düşüncelerimi evirip çevirmeden, bağ bahçe dolaştırmadan söyleyeceğim, açık ve net olacağım. çünkü yıldırım aşk bunu gerektirir. ve biliyorum ki sen de bana karşı dürüst olacaksın. çünkü devlerin aşkı bunu gerektirir. zaman zaman da komik olacağım. bazen çok zeki, bazen zırdeli. bazen de yaramaz bir çocuk. çok eğleneceğiz. hatta heyecanlanacağız ilk zamanlar aramızdaki gizemi çözme, tanıma çabalarımızla. misal sana bir paket göndereceğim daha kendim gelmeden. kokum sinecek içine. anılar biriktireceğiz önce. çünkü deniz aşırı sevdalar bunu gerektirir. mektup da yazacağım bol bol. öyle ki nazım ve kafka'yı kıskandıracak uzunlukta ve sevdada. "ne romantik biri" diyerek en yakın arkadaşına bahsedeceksin. her gün bir şebnem ferah şarkısıyla günaydın diyeceksin. çünkü şebnem ferah konserinde aşık olmak bunu gerektirir. sonra biriktirmem için sen de bir sürü anı göndereceksin.  heyecanlanacağım. başım dönecek kokunu her hissettiğimde. sevineceğim çok. coştukça daha çok yazacağım. her şey çok güzel olacak. rüyadan öte matriksten yakın. ayda üç kez ben geleceğim şehrine. bir kez de sen şehrime. çünkü yazılı olmayan sevda kuralları bunu gerektirir. ama ve sonra sonra alışacağız birbirimize. farklılıklarımız ortaya çıkacak. ayrı dünyaların insanı olduğumuz. hiç bir zaman filmlerde ve kitaplardaki gibi olmayan hayat bu sefer yeşilçam filminden rol çalacak. birimiz daha çok sevecek. birimiz hep üzülecek. yorulacak. kırılacak. dayanamayacak sonra. en nihayetinde dostça ayrılacağız. çünkü attilâ ilhan haklı.... içimiz kan ağlayacak. ortak anılarımız hatta ortak olmayanlarımız kalbimizi zonklatacak bir süre. belki bir süre sonra yeni biri ile tanışacağız. belki yok olmaz artık diyeceğiz yarım kalanlara rağmen. sonu hep hüsranla bitecekse aşkın üstüne aşk mı olur diyeceğiz züğürt ağa'dan teselli bulacağız. zaman geçecek, özlem ve sızı azalacak. mesela ve takribi yedi hafta iki gün sonra.. artık şebnem ferah çalacak somon rengi odalarımızda.. çünkü sahici aşklar....
.
.