sınırsız pazar güneşi - kıyılar mutedil açıklar kaba dalgalı

sınırsız pazar güneşi

bu pazar güneş harika bayım. üstelik bedava. hem isteyene on paraya sınırsız kahvaltı her yerde. ama benim derdim başka. güneş gören bir cafe arıyorum. belki biraz da sakinlik. her zamankinden farklı bir yer olsun istiyorum bu kez. bir kaç sokak dolaştıktan sonra hayyam çay evini buluyorum. belki onlarca hatta yüzlerce kez önünden geçtiğim güneşsever cafeyi henüz keşfediyorum. tam karşısı antikacılar sokağı. hayyam'ın çaprazında tarihi moda çay evi. güneşten yoksun ve mahzun biraz. karşısında ise sekiz liraya  "2015 model" gözlükler satan bir seyyar.  çay evinin masa ve sandalyeleri tahtadan ama çok şirin. sokak istediğim sakinlik ve naiflikte. şansıma fransız bir çiftin yanına düşüyorum. fransızca bilmiyorum lakin fransızca konuştuklarını biliyorum. - o kadar filmi boşuna izlemedik herhalde-
fransız çift gidene kadar müzik açma gereksinimi bile duymuyorum. onlar gider gitmez ise zaz'dan la lune'yi patlatıyorum. güneşli anılarımı özlüyorum.
.
son çalan şarkı : zaz - la lune