24 - kıyılar mutedil açıklar kaba dalgalı

24

01.saat : bu şarkı çok güzel. şarkılar zaten hep güzel.
.
02.saat : boşluk
.
03.saat : renksiz, kokusuz, dikenli düşünceler
.
04.saat : o son kahveyi ve ondan sonraki demli çayı içmeyecektim.
.
05.saat : uyku
.
06.saat : olric. en güzel rüyam.
.
07.saat : güneş bugün harika demeyi çok istedim. lakin bulutlar da güzel..
.
08.saat: kahvaltıyla aram hiç bir vakit iyi olmadı. pazar dahil.
.
09.saat :altın sarısı saçlar, kar beyazı gömlek, zeytin karası pantolon ve en çok da mahmur yüzünüze kattığınız o asil ve dik duruşunuzla aşık ettiniz bu fakiri kendinize sayın hanımefendi.
.
10.saat: metroyu çok sevdim. en çok da sekizli vagonları. tren sevdamdan kalma bir kalıntı olsa gerek.
.
11.saat: masanın beri yanında olmak, umudu on kişiden sadece birine vermek sanıldığından daha çok hüzün veriyor bazen.
.
12.saat: bak bu şarkı da çok güzel.
.
13.saat: bazı alışkanlıklarımı farkında olmadan yitiriyorum. bazen özlemlerimi, bazen mutsuzluğumu. 
.
14.saat: eski bir dosta rastlamak hala ve ısrarla paha biçilmez. kış ortasında açan güneş gibi.
.
15.saat: bahariye'yi ve güneşi özledim. tabi ki kuşları da.
.
16.saat: belki beti, belki pola. ama ille de leyla. 
.
17.saat : çaysız yaşayamam.
.
18.saat: metroyu yine iki saniye ile kaçırdım. 
.
19.saat : bazı kadınlar öyle güzel gülüyor ki; buraya yazmak zorunda kalıyorum!
.
20.saat: nisan daha bitmeden eylülü özlemek. hayra alamet değil ama. öyle.
.
21.saat: caddelerde rüzgâr şarkısı vardı nilifer'in ne güzeldi?
.
22.saat: şöyle uzunca bir mektup yazmalı, kuşlar kıskanmalı.
.
23.saat: kendimce basit oyunlar oynuyorum bazen. bugüne kadar izlediğim en iyi üç filmi seçip onları yeniden izlemek gibi mesela.
.
24.saat : son tahlilde bazı şarkılar var ki; içinde hüznü kederi ve sevinci beraber taşır. mesela arrinconamela.  

.......yirmidokuz nisan ikibinonbeş / istanbul
.