aşk insanı uyutmaz ki - kıyılar mutedil açıklar kaba dalgalı

aşk insanı uyutmaz ki

dünyevi işlerle oyalanıyorum yine bir cumartesi sabahı. selami şahin dinliyorum mesela alaturka bir radyoda. bir ay sonra çıkacağım tatilin hayaliyle avutuyorum bu nispeten serin temmuz günlerini. yolda giderken dinleyeceğim şarkıları, okuyacağım kitapları falan ayarlamak gibi küçük burjuvaji düşüncelerim de olmuyor değil hani. peki tamam itiraf ediyorum ; sadece bir şarkısını tesadüfen dinlediğim istanbul arabesque project albümünü dinlemek istiyorum yol boyu. belki biraz göksel, biraz da zaz. ve gittiğim yerde bir kaplumbağa gibi hareketsiz durmak istiyorum saatlerce, güneşin doğuşuna ve batışına aldırmadan. zamansız ve mekansız olmak istiyorum. çok şey istiyorum belki. ama ve neye göre, kime göre? tartışılır. fakat ben tartışmak istemiyorum asuman. olursa irlanda'ya gideriz olmazsa çay içeriz. hem sen olmayacaksan yanımda gitmelerin ne anlamı var?