hekim - kıyılar mutedil açıklar kaba dalgalı

hekim

bol sıvı alasıyaymışım ve ılık şeyler içmeliymişim. ve daha önce hiç gitmemişim o'na. bilgilerimi güncellemeliymiş bu yüzden. adımı zaten biliyordu. mezuniyetimi sordu. cep ve iş telefonumu da.
karşılığında ben de ona rapor alabilecek miyim dedim bugün için.
gülümsedi.
foyası ortaya çıkan çocuğun çaresizliğinde yarı tebessümle karşılık verdim.
sistemden geçiyorlarmış ama bana elden bir rapor verebilirmiş.
teşekkür ettim.
boğazıma bakmalıymış. çok kızarmış. faranjitmiş adı.
bir antibiyotik, bir ağrı kesici ve bir spreyle birlikte bir gün istirahat verdi.
bunlar beni toparlarmış.
yanılıyordu elbet.
asıl hastalığım tembellikti. ve bu şehirdi.
en azından bu şekil çalışmak değildi.
her ikisinden de kurtulmalıydım.
..
eczacı kadın ilaçlarımı hazırlarken. patrona mesaj attım.
patron hastayım bugün yokum yazdım.
ok. diye anında cevap geldi.
hekim söylemişti ama eczacı kadına yine sordum üzerinde yazdığı halde.
-tok karnına mı içilecek bunlar dedim.
-evet dedi. poşetten çıkarıp hiç üşenmeden tek tek anllattı.
bu dedi günde bir defa antibiyotik için.
sprey üç defa. ağrı kesici iki defa.
teşekkür ettim.
geçmiş olsun dedi gülerek.
yanındaki adam da geçmiş olsun dedi.
iyi günler demek zorunda kaldım.
çıkışta köşedeki markete girdim. içecek bir şeyler aldım.
evdeyim.
limonlu ıhlamur içiyorum şimdi.
.
belki sonra yine yazarım.
.

son çalan şarkı : mahur bey için güzelleme