itiraf - kıyılar mutedil açıklar kaba dalgalı

itiraf

pekala itiraf ediyorum bayım!
marquez'in yüz yıllık yalnızlığı ile 'herkesin canı' oğuz atay'ın tutunamayanlar'ını  hem de okumadan ikinci ele satan bendim.
şimdi oturmuş burada bir yandan iğde yiyor öte yandan bu hikayenin nereye varacağını hesap etmeye çalışıyorum.
çünkü ben kendim iyi bir muhasebeciyim ama kötü bir matematikçiyim. hakeza edebiyatım da hiç bir zaman iyi olmadı. ama tarih sözlülerinin aranılan adamıydım. 1364 sırpsındığı'ndan 1699 karlofça'ya hep benden sorulurdu.. coğrafyam da fena değildi hani. çünkü ve zaten dağlar denize ya paralel ya da dikti. lakin en kötüsü hayat bilgimdi. o da zaten buralarda yediğim haltlardan çok rahat anlaşılıyor olsa gerek sevgili bayım.

ah itiraf evet.
aptalca olduğunu düşündüğüm halde bazı şeyleri yapmaya devam ediyorum. ama biliyorum ki ne mutluluk filminin ne de night train to lisbon'un profesörü olabileceğim!
ve yıllar sonra okudum nabokov'u. beğenmedim. belki yanlış kitaptı. belki yanlış olan bendim. çünkü dört tel saçım daha döküldü bugün. ve bu sıralar hayatımda yaşanan en büyük değişiklik bu bayım..

 itiraf ediyorum..
 geçmişte boyumu aşan afili cümleleri kuran ve bir süre sonra onları yerle bir eden de bendim.
tdk'ya başkaldırıp büyük harflerin yanı sıra büyük ve küçük ünlü uyumunu katleden de bendim hakeza. şimdi oturmuş edebiyat polisinin gelmesini bekliyorum elimde galata kulesi ayracımla birlikte.
evet.
..
redd - itiraf