körfezden notlar 2013-3 - kıyılar mutedil açıklar kaba dalgalı

körfezden notlar 2013-3

yalan yok simdi belli yaşın üstündeki insanları ki bilhassa çiftleri izlemek, diyaloglarına şahit olmak garip bir mutluluk veriyor. misal şu an erikli adında bir körfez beldesindeydim. her zamanki gibi sabahın köründe inmiştim sahile. in, cin ve işte o bir iki yaşlı çiftle ben vardık sahilde. karşımızda ise uçsuz bucaksız deniz. belki de günümüz ilişkilerinde şahit ve sahip olmadığımız ama hep özlem duyduğumuz bu "eski" insanlar arasındaki sevgi, nezaket, şefkat ve zerafet halleri yüzünden gördüğüm her yerde kilitleniyordum hemen bu insanlara. bu sabah işte; adeta kısa bir film izler gibi izledim o yaşlı çiftin arasındaki söz ve mimiklere bulanmış aşkı.
hem daha dun aksam  babasının cahit zarifoglu'na yazdigi mektuptaki zerafet, incelik sevgi ve saygiya hayran kalmisken bu "eski " insanlar bir gün öldürecek beni neslihan.

ama ve iste yine de diyorum ki; bizim de film gibi bir hayatımız olsun.
çay bi'de sigaramız.?
niye susuyorsun neslihan.
ama niye.
.