şarkılar güzelse hala - kıyılar mutedil açıklar kaba dalgalı

şarkılar güzelse hala

 saat onikiyi biraz geçiyor. yemekçiler yemeğe , oruçlu olanlar kısa bir yürüyüşe çıktı. ben odamın kapısını kapattım. klimanın oda sıcaklığını yirmibeş dereceye ayarladım. belki uyuyabilirim. ama üşüyorum. leonard cohen ; dance me to the end of love diyor radyoda. uykum gelir gibi oldu. ama bu seferde sabah kafama takılan soru geldi aklıma en sevdiğim grup vaya con dios ile birlikte. uyuyamadım...
..
"günler" dedi  ve devam etti
"hep birbirinin aynısı ne sıkıcı değil mi mithad bey?"
dün akşam iş çıkışı dönel kavşağı dönmeye başladığımda söyledi bunu. içim hazırlıklıydı da zihnim hazır değilmiş. arabayla birlikte yalpaladım. bereket versin çabuk toparladım. reflekslerim hala iş görüyor. dikiz aynasından baktım. beti benzi atmış yaramazlığının bilincinde olan çocuk gibi kırılgan.
-önemli değil dedim.
-önemli değil. 
hiç değilse şarkılar var. şarkılar çünkü güzel hâlâ.
.