körfezden notlar 2013-1 - kıyılar mutedil açıklar kaba dalgalı

körfezden notlar 2013-1

radyo cekmiyor burada. kalimera diyen yunan radyolari bile. sahilde zarifoglu okuyup ahmet kaya dinliyorum ben de. martin eden ve deep purple ikilisi bazen de.
ama 40pınar pehlivanlari gibi plaj pehlivanlari cok burada. kilolarca yag tuketiyorlar. pek cok konuda oldugu gibi bu isi de hanim katilimcilar abartiyor. igne ucu kadar bosluga tahammulu olmayan fit yahut fit olmaya aday edataspinargiller. malum, erkeklerin yarisinin bu isle alakasi yok. diger yarisinin da yalnizca yuzde beşi gunesten korunmanin hakkini veriyor.
hos gunesten koruyucu uzman gorusleri onemli tabi de bu kadar plan program, el kitabi tadinda hayat, saat ondan once dortten sonra falan bayiyor.
zati sonuc hep ayni. klasik ve orantisiz yorgunluklar. reklamlarin hemagonyasinda bir yil ugruna calistigimiz tatil yine istedigim gibi olmadi.
yine de arada akil ve kalp tutulmalari da yasanmiyor degil hani. imrenme sinirini asip kiskanclik seviyesine varan hatta.
misal bu sabah bir torun ve ninenin mutlulugunu bir sureligine odunc aldim onlardan habersiz. ya da kumsalla denizin kesistigi noktadan yayilan enerjileri esir aldi beni diyelim. onlardan izinsiz resimlerini hafizama kaydettim. kim olsa aynisini yapardi. sizi temin ederim bayim. gorulesi, imrenilesi hatta ders alinasi bir goruntuydu cunku. ben abarttim kiskandim onlari. once emekli sonra dede olmayi istedim. tersi de olabilir tabi. her ne kadar umdugum gibi olmasa da bu tatil aylaklik damarlarimi kabartiyor zira. ha patladi ha patlayacak. o derece.
iste bu teyze belki "geziciydi" belki "tayyipci" yahut alevi ya da sunni dindar veya laik sagci ya da solcu fenerli yahut g.sarayli. sizin yaftaladiginiz etiketlerden hangisine sahipse artik.  benim gordugum ise mutluydu-lar. kemal sunal'in sendikalisi gibi evet. cok mutluydu hem. bu kohne dunyada ikisinden baska kimse yoktu sanki. bir de onlara sahitlik eden ben.
cocuk zaten habersiz nasil " kalles bir dunyada" yasadiginin. nine ise farkinda tum olanlarin ama sifirlamis zihnindeki ve kalbindeki tum olumsuzluklari. sadece torununa dolayisiyle mutluluga odaklanmis. belki de en guzel gunlerini yasamanin keyfini cikariyor. ozgurluk ne diye sorsaniz. ama sormaniza bile gerek yok. ..
bilemiyorum tabi yine de , bunlari yazarken ve o sirada beynime beynime vuran
francoiz breut'un 08 km 83 sarkisindan cok etkilenmis de olabilirim.
bilemiyorum.