küfürbaz - kıyılar mutedil açıklar kaba dalgalı

küfürbaz

şimdi boktan bir şirketin, boktan bir odasında, bok gibi bir floresan ışığında
rakamlarla dans ediyorum ibrahim. ve gün ışığı bana çok uzak. sen de seksen günde devri alem, ben diyeyim denizler altında yirmi bin fersah. o derece uzak sevgili ibrahim. o derece
üstelik hava da kapalı. ve yağmurlu. ama şimdi havaya uygun bir parça çıktı müzik çalarımda.
besame mucho diyor kadife sesli bir sanatçı. hey gidi sezen cumhur önal heyy!

dedim ya camlar, günışığı fersah fersah uzakta.
ve ben orta yuvarlağın ortasındayım sanki. iki yanım dar koridorlardan mutevellit ve durmadan insanlar gelip geçiyor cunku. bazı ben onlara bakıyorum arkalarından. bazı ve çoğu zaman da onlar bana bakıyor.
içerideki maymunum bir nevi!
hayır sirk maymunu olmak sorun değil. en azından ona fındık, fıstık, muz falan atıyorlar ve bir amacı var onun. burada ise trene bakar gibi bakmaktan başka bir
şey yaptıkları yok. çay bile vermiyorlar amk..  
heyhat self servisi icat edeni seveyim!
üstelik havası gibi buz gibi soğuk insanlar. kızları da kazulet gibi,  hiç güzel değil hem.
oysa günde on bardak çay içmeden  uyuyamam ben.
hem aslında mesele maymun olmak olmak değil. hayatın adaleti hiç değil.
 mesele keser ve sap meselesi ibrahim.
 bu keserin sapıyken de başıyken de döndüğünde ders alıyor musun almıyor musun ana fikrimiz bu.
yoksa daha önce demiştim hayat aslında çok adil.
çünkü ve hep kıçımız sıkıştıkça sarıldığımız o şartlar denen vahim şeyi oluşturan bizlerden başkası da değiliz biliyorsun değil mi?
hah şöyle dürüst ol canımı ye!

misal daha bir kaç sene öncesinde buna benzer; turnikeli, çok katlı plazaların içinde
"içerdeki maymunlara" bakan bendim. şimdi içerdeki maymunum!
döndü işte bir şeyler. heyhat!
bu arada filtre koymuş ibneler. internete giremiyorum. kısaca; otur mal gibi çalış diyorlar..
ama bilmiyorlar ki... beyaz bir word sayfası, deva her derde.. hatta kağıt kalem
olmadı sadece bir kalem bile yeter.... yazacak yer nasılsa bulunur.
köleysek de bir yere kadar birader. ama en güzeli vördped! onu bilir onu söylerim.
hem çoktan yazdım bile işi gücü siktir edip.
ve şimdi.
ben rakamlara, rakamlar bana bakıyor..

hadi interneti kestiniz bari çayınız güzel olsaydı ibneler..
kahveniz zaten yok.
uykum geldi amk.
sen bana aldırma sevgili ibrahim. bana aldırma tersimden kalktıysam bu sabah demek ki.
bazen kime boca edeceğini bilemiyor insan içinde birikenleri, bir sen varsın beni anlayan
biliyorsun.
sürç-i lisan ettiysem affola.