9 Mart 2013 Cumartesi

yaz yaz bir kenara yaz

gözlerim kapalıydı ama uyumuyordum. başım soğuk camdaydı ama üşümüyordum.
sadece araba mı otobüs mü ikileminde işe geç kalmıştım.
sonra bir kadın oturdu yanıma çantası da sağ bacağıma. gayri ihtiyari önce irkildim sonra silkindim.
kadın olduğunu o zaman anladım zaten. siyah tayta benzeyen bir şey vardı düzgün bacaklarında. çantası da siyah ve spordu. tırnakları kısa elleri zarifti. kollarına doğru çıkan kürkümsü kabanı siyah ve beyazdı. sevdiğim renklerdi.
yüzüne gelince....
orda durdum işte....
bakmadım.
bakmak istemedim doğrusu. hayal gücümle hayal kırıklığı arasında tercih yaptım zira. bu zoraki cumartesi sabahında hayal kırıklığını kaldıramayabilirdim. bu yüzden az önce kaldırdığım soğuk cama yeniden yasladım başımı. gözümü kapadım. üşüdüğümü hissettim. uyumuşum...
uyandığımda kadın yoktu. otobüs de. zira tüm bunları rüyamda , sıcak yatağımda yazmıştım.
ama belli ki bi tarafım açık kalmıştı...