sagapo - kıyılar mutedil açıklar kaba dalgalı

sagapo

sezen aksu-ata demirer düeti gibi hayatım bu aralar. seste bir uyum var gibiyse de görüntü karıncalı çok. akşam gelirken ayna görevi üstlenen otobüs camında gördüm bunu. hem yeni bir şey de yok. dünya yuvarlak ve hayat dönüyor etrafımda. uykum var bi de çok. sabahları bilakis. gitme isteğim zaten dinmedi hiç. yazma isteğim de. ki bu istek yazdırıyor şimdi mesela. belli bir amacı yok ama halihazırda yazmamın. çünkü ve çok sıkıştım tuvalete gitmem lazım ama tembelim o derece. ve odanın ışığı açık üstelik perdeyi kapatmam lazım. çok bezginim. birileri bana bakarken yazamıyorum. ama şarkı söyleyebiliyorum çünkü. ikinci mısrada kimse kalmıyor çevremde. hayat diyordum; bazen de evimin internet bağlantısı gibiyim. tam bağlanıyorum derken küt X işareti oluyorum bir an da düşüyorum hayattan. bir gayret toparlanıyorum bir daha X .... sonra bir daha. ve bir daha sonra.... neyse ki müzik denen bir şey var. 
-suzan hanım sevgiliniz sizin için dansediyor. hanımefendii!


sezen aksu&ata demirer - sagapo