olur öyle arada - kıyılar mutedil açıklar kaba dalgalı

olur öyle arada


*sabahın altısındaki sessizlik ise başka bir güzellik. kuş seslerine eşlik edip sessiz ve sakin sokağı burhan öçal konser mekanına çeviren iskarpininin topukları sayesinde bir an için dünyada sadece kendisinin yaşadığını zannediyor insan.

* sanırım bazı insanlar hoşlanmıyor ama ben seviyorum başkalarına benzetilmeyi. ukalalık ve gurur hakkımı başka alanlarda kullanmayı tercih ediyorum o yüzden. misal bir kaç hafta içinde kemal basmacı ve metin fidan'ı tanıma fırsatı buldum bu sayede! niye şikayet edeyim ki? kürk mantolu raif bey'i zaten biliyordum. selam olsun sevenlere.

* başkalarının düşüncelerinde kaybolmak ve o başkasının gözlerinde suçlu bulmak kendini. kaçırmak sonra gizli gizli. hep aynı insanlar, aynı otobüs, dükkanlar, duraklar da aynı. bu sabah farklı olan o idi. kleopatra güzeli. bir kuaför dükkanının köşesindeydi bedeni ama kalbi uzaklardaydı. önce düşüncelerimiz sonra gözlerimiz çarpıştı. aniden düşünce dünyaya kaçtık sonra birbirimizden. her şey birdenbire oldu. çünkü orhan veli'yi severim.

*taa iki bin altı eylülünde yazdığım yazının bugüne, düne hatta yarına da "cuk" diye oturması şaşırtmıyor artık beni. hem olur öyle arada.

.
hasan cihat örter - akdenizli kadın