26 Mart 2011 Cumartesi

bahar

bu gece belki çok uzun bir mektup yazarım. yazmam belki de. oysa şimdi o kadar çok yazmak istiyorum. ki o kadar çok. bilemezsin sevgilim. istemek amca yarısıdır derlerdi oysa ki! yazamıyorum fakat. teyze yarısı mıydı yoksa? şimdi içimdeki can simidi büyüklüğündeki bu kocaman boşluk beynimde, beynimdeki tilkiler de kızarmış piliç kıvamında midemde olsalar mesela. ama radyo eksen bir numara derim her zaman her yerde. başka ihsan istemem zira. bahar geliyor gibi sanki. ne güzel olurdu bomboş bir akıl oysa. vicdan kemiren kurtlar yok. kaygı, keder bertaraf. dedim ya bomboş bir akıl çünkü. hiç bir şey yapmadan yaşamak diyorum usta. nasıl güzel olur aylaklık. bir bilsen ve üstelik de bahar. ve sonra yaz. uzun bir yaz. eylülsüz olmaz ama. kati surette olmaz hem de. bu arada aradığınız satır arasına şu anda ulaşılamıyor genç bayan lütfen bir süre sonra tekrar deneyiniz. ama radyo eksen bir numara demiş miydim? bu günümün aşkı çünkü. paint it black - the tea party'nin ne güzel bir şarkısıdır. dans etmek, yorgunluktan bitap düşene dek üstelik. şarkı söylemek sonra sesin kısılıncaya dek. baş döndüren parfüm gibi kelimeler ve cümleler hep devrik, dünya tepe taklak ve tersine. ama güneş bizim ay zaten bizim. noktalama işaretlerinin canı cehenneme bilakis! ama geldi gibi bahar sanki. geldi gibi. ne güzel bir cumartesi.
.
nilüfer - son perde
.