şeytan tüyü - kıyılar mutedil açıklar kaba dalgalı

şeytan tüyü

sevgilim henüz bilmiyorsun ama insanları her zaman alıcı gözüyle izlemem ben. dünyanın sekiz yahut dokuzuncu harikası onlarmış gibi izlerim bazen. keyifle hem de.
işte belki de sırf bu yüzden kızamadım bizi ve servisi gereğinden çok bekleten yolcuya.
şeytan tüyü derler de nasıl bir şeydir bilmem. bu zaman özürlü ama güzel insan da mevcut olmalıydı mutlak. vakitli gelen diğer iki arkadaşını etkisi altına aldığı yetmiyormuş gibi beş koltuk öteden beni de çemberine aldı enerjisi. dışarıda kopan fırtına ve haber bültenlerine göre olası sel baskını ve dolayısı ile yapılan yola çıkmama uyarıları umrum değildi. büyüleyici herhangi bir ispanyol filmini izler gibi izledim bu sessiz filmi. hele o rahat, kendinden emin tavırları yok mu?
bir kız kulesinde, bir de adalar da gördüm daha önce.