o şarkı - kıyılar mutedil açıklar kaba dalgalı

o şarkı

sabahtan beri baygın ve de isteksiz baktığım iş ilanlarını bırakıp radyoda çalan o çok bilindik ve üstelik benim çok sevdiğim hatta zamanında yüzlerce kez üst üste dinlediğim şarkıyı nasıl bilemediğime şaşırdım sevgili ibrahim. aslında şarkıyı biliyordum da grubun ismi aklıma gelmedi. skik ilanları bırakıp şarkının ve grubun peşine düştüm şimdi. zaten bir skim yoktu ilanlarda. trenle pendik'i geçtikten sonraki o duvar yazısı aklıma geliyor bu dışı bol makyajlı içi boş ilanları her okuyuşumda. alem göt olmuş. evet ibrahim; alem hem göt hem ibne olmuş. gram çıkarı için değil seni, kendini bile satıyor adamlar. verdiğin market hizmetine bakkal ücreti vermek istiyorlar. ille de sömüreceğim ille de öpeceğim diyorlar yani. sarhoş da değiller hani. ama inanamıyorum bilgisayarımda bulamadım şarkıyı ve grubu. dur bir dakika uzunca bir müddet telefonumun çalma efekti olmuştu. tabi ya elbet telefonumda vardı. hassktir... bugün de amma bozuk ağzım. alın tek düzeninizi de bütçenizi de, resmi ve gayrı resmilerinizi de kıçınıza sokun adi herifler demeye ramak kalıyor her seferinde ama. ama işte... lanet olsun ki başka bir iş bilmiyorum. fakat telefondan da silinmiş bu muhteşem şarkı. şaka gibi! ya beynime ya teknolojik aletlerime virüs girmiş olmalı. inat ediyorum gogıla bakmamak için. ama işte gogılın da bir ibnelik yapacağından çekiniyorum. hayır. doğrusu; her daim övündüğüm hafızama zaman kazandırıp bir nevi güven oyu aldırma çabası sanırım bu son çırpınmalar.
neydi neydi... deli olacağım... hani guardiola'nın barcelona sahaya çıkarken çaldırdığı manyak şarkı hatırlasana be adam. yok olmayacak. tamam olm gogıl bu sefer de sen kazandın. hayat kazandı, ardına bakmadan çekip giden yıllar kazandı. ama alzheimer olmak için çok gencim ibrahim. çok genç..
şarkı mı? az aşağıda.. buyrun beraber dinleyelim.
.
coldplay - clocks