hasta la vista baby - kıyılar mutedil açıklar kaba dalgalı

hasta la vista baby

audi üç. siyah. ama simsiyah. gördüm mü içimin yağı eriyor arkadaş. ben ki böyle dünya şeylerine pek tamah eden bir ademoğlu değilim bilirsin. lakin söz konusu audi üç oldu mu hemi de siyah, sankim il halk kütüphanesinde scarlett johansson ile çarpışmış gibi oluyorum. yaklaşık bir dakika uzaklaşıyorum ay üssü alfadan. bu akşam da öyle oldu işte. kendime geldiğimde çantamdaki bilimum telefon, anahtarlık, madeni yeteleler kucağımdaydı. minibüste yanımda oturan teyze de acayip bakıyordu bana. ki teyze boşuna bakma bana öyle dedim. seviyorum deli gibi. ama misal şu bizim milli takım teknik direktörünü günahım kadar sevmem. haz etmem. adamın itici olması için konuşmasına gerek yok. şöyle bir baksın yeter. polemik akıyor surattan.
şimdi bu imparatore yanal'a vücut çalımı atıp yerine geçtiğinden kelli epey soğuktum a ve hatta b millilere. ne zaman isviçre meydan muharebesi yaptılar ve bizim şifo günah keçisi ilan edilip ötekiler bırakıldı. ben de onları bıraktım... ve ne zaman ki "karizmatik olmayan" ama adam gibi adam olan şenol hoca gibi biri gelir o zaman iş değişir...

imparotore dedim de aklıma geldi.. geçen akşam italya-fransa maçını izliyorum. kameralar fransız teknik adam domenech'i izliyor ama ben arkadaki tv görevlisi aplayı izliyorum. muhtemel (ya da gönlümün favorisi diyelim) ispanyol. çok önemli değil nereli olduğu, çok güzel gülüyor. lakin bizim domenech tam bir fransız beyefendisi. kenarda beyefendi beyefendi durduğu için çok az ekrana geliyor ve dolayısı ile ispanyol dilber de az geliyor görüntüye. adam bir hoplar bir zıplar, akrobasi yapar di mi. bir taç için hakeme dediğini bırakmaz ya da. yahut elleriyle kendinden başka kimsenin anlamadığı hal ve hareketler sergiler. nerdee, bizim domenec kazık yutmuş gibi! ama böyle bir teknik adam var avroikibinsekizde. doksan dakikalık maçın kırk beş dakikasında bu hocayı gösteriyor kameralar. işte o an ilk ve son kez keşke o hocanın arkasında olsaydı bizim ispanyol dedim. şansızlık işte. topun da bizi sevmesi lazım. önümüzdeki maçlara bakıyoruz artık.

vee son tahlilde; reklamlarda, olmadık durumlarda, orda şurda burda burnumuza soksalar da, başımıza kaksalar da sevdiğim tek turka; karmaturka arkadaş. gerisi fasa fiso. e ne de olsa lale devri çocuklarıyız biz. sevmeyenler utansın.
.