senkronizasyon - kıyılar mutedil açıklar kaba dalgalı

senkronizasyon

başlığı doğru mu yazdım bilmiyorum ama bu sabah acayip bir zamanlama, tayming senkranizasyon adı her neyse uyum içindeydi sanki her şey. ya da sabah mahmurluğunda bana öyle geldi. bilmiyorum. başında yeni yazan hiç bir bozuk parayı kabul etmiyor artık hiç bir esnaf. dördüncü gün öğrendim. dolmuşta bu yüzden arbede çıkıyordu neredeyse. ama arbededen çok aklımda kalan ; hani böyle ayarlasan ve önceden söylesen aynı anda yapamayacakları bir zamanlama ile ben dahil dört kişinin 19 mayıs hareketlerindeki bir uyumla dolmuş ışıklara yaklaşırken aynı salisede hep beraber ayağa kalkmamızdı. nedense mutlu etti bu beni. salakça bir şey ama öyle. hani ağır çekimi olsa beş on defa daha izlerdim. sonra metrobüse koşar adım giderken ani bir hareketle beni durduran otuzluk delikanlı kızıltoprağı sorarken hemen peşindeki bey amca "tren pendikten geçer mi" dedi aynı otuz saniye içinde. ikisi de güzergahlarının tam aksi yönündeydi oysa ki. ben koşar adım devam ederken cevaplarını verdim. yüzlerindeki ifadeye bakılırsa sanırım anladılar beni. sonra yeni bir yılın ilk iş gününde yine erken geldim ofise. tabi metrodan iner inmez şirketin önünden geçen otobüsü yakalamanın payı büyük bunda. senkronizasyon evet. ha bir de tabi ki işi çok sevdiğimden değil erken gelmem. malum kıtalar arası gidiyoruz. trafiği, yağmuru, çamuru, lodosu karı, atamızdan yadigar atabarı var bunun. ki bu sabah kıçım dondu resmen. şimdi içerisi sıcak, çok sıcak.
.
haluk levent -kağızman