tek - kıyılar mutedil açıklar kaba dalgalı

tek

bugün pazardı.  hava da güzel.  güneş ise bir  harika.  ama ben ne yaptım?  çıkmadım dışarı.  çıkmak istemedim biraz da.  tek başımaydım.  fakat yalnız değildim!

ilk bakışta garip bir çelişki gibi gelebilir bahsettiğim ama değil.  üstelik  bugünkü  “tek başımalığımda” yaptığım en iyi şeylerden biri olan al pacino ve de niro’lu heat isimli üç saatlik filmdeki bir diyalog ilginç bir şekilde desteklerken beni.

profesyonel bir hırsızı canlandıran robert de niro’ya,  o'nu şehirden şehire dolaşan bir pazarlamacı sanan kız arkadaşı sorar;

-hiç yalnız hissettiğin olur mu?

-yalnız değilim. tek başımayım
.

….

işte ben de  çoğu zaman yaşadığım kalabalık yalnızlığımı terk edip çok az başarabildiğim tek başımalığımın o eşsiz, huzur veren keyfini çıkardım bugün.  iyi de oldu.
.
sertab erener - tek başıma